Skip to content

Document Header

שירותים בתחום הצרכנות

שירותים בתחום הצרכנות

לעתים קרובות לאחר רכישת מוצרים או שירותים נוצר סכסוך בין הקונה למוכר. מרכז מ.ה.ל. מוצא לנכון לסייע ללקוחותיו לממש את זכויותיהם הצרכניות, ע"ר:

– סיוע בהגשת תביעות קטנות

– עזרה בניסוח מכתבים אל ארגונים ומוסדות שונים במטרה לדרוש פיצוי הולם

– סיוע בניהול מו"מ עם ארגונים, חברות מסחריות, ספקים ונותני שירות (ספקי שירותי תקשורת, חנויות – לרבות חנויות אינטרנט ומוקדים טלפוניים וכו’).

להלן מספרי סיפורי הצלחה:

לקוחה, טיפול בביטוח שנעשה טלפונית:

קניתי ביטוח עבור מוצרי חשמל ושילמתי 1800₪. מכיוון שהעסקה נסגרה בשיחת טלפון, הבטיחו לי לשלוח את פוליסת הביטוח תוך שבועיים. לאחר שלושה שבועות בהם לא קיבלתי כלום מהחברה על אף בקשות חוזרות ונשנות מצדי, התחלתי לפקפק בעסקה.

כשנתקלתי בפרסום של חברת מ.ה.ל., פניתי אליה בבקשת עזרה. צוות המרכז בדק קודם כל את חוקיות החברה ממנה רכשתי את הביטוח, ולאחר מו"מ שלח מכתב ובו פירוט הבקשות שלי על פי חוק, בציון העובדה שהמרכז שומר על הזכות לשתף בעניין את הרשויות ואף להגיש תביעה משפטית נגד החברה.

התוצאה הייתה מידית: כבר באותו היום התקשרו אליי מהחברה בה ביטחתי את מוצרי החשמל, התנצלו, ושלחו לי את כל המסמכים בדואר אלקטרוני ובדואר רגיל.

אך העזרה של המרכז לא הסתיימה כאן. אני רוצה להודות לנציגי המרכז על תרגום הפוליסה עבורי, כך שיכולתי להחליט האם להמשיך לקבל שירות מהחברה או לבטל את העסקה ולדרוש את הכסף בחזרה.  החלטתי להמשיך את ההתקשרות, ועכשיו אני יודעת בדיוק למי לפנות כשאצטרך לפנות לחברת הביטוח בנוגע לפוליסה שלי.

 

ניצחון הצדק:

השנה קרה לי מקרה לא נעים, בלשון המעטה. הזמנתי חדר במלון מוכר לימי החופשה השנתית שלי. בגלל בעיות כלכליות לא שילמתי בזמן עבור החדר, ונציגת המלון התקשרה והזכירה לי את זה בחביבות. שילמתי מיד תוך כדי שיחת הטלפון. לאחר תשלום שקיבלתי הודעה בדואר האלקטרוני, יחד עם האישור על התשלום, והוצדקה כי לא נשארו חדרים פנויים לתאריכים הרצויים ואני צריך לבחור תאריכים אחרים. זה היה בלתי אפשרי עבורי להזיז את ימי החופש, לא היה גבול לזעם שלי. לאחר שיחה מלאת עצבים עם המלון, כשהבנתי שלא אמצא כאן הבנה, הרגשתי שאני מדבר עם רובוט שחוזר על המנטרה: אין חדרים פנויים, תבחר תאריכים אחרים.

באותה תקופה כבר הכרתי את מרכז מ.ה.ל., והחלטתי שזה מקרה מתאים לפניה אליהם. אני חייב לציין את היעילות והסדר בעבודתם של עובדי המרכז. כבר באותו היום יצר איתי קשר נציג המרכז וביקש להישאר על הקו בזמן שהוא מדבר עם המלון, למקרה שהוא יצרף אותי לשיחת ועידה, והוא אכן עשה זאת.

האמת לא הבנתי חלק גדול ממה שאמר נציג המרכז, כי הוא דיבר בעברית גבוהה והשתמש בהרבה מושגים מקצועיים. כשהשיחה הסתיימה, נציג מ.ה.ל. התקשר אליי, ביקש את כתובת הדואר האלקטרוני שלי, ושלח לי מכתב שחתמתי והחזרתי לו. הופתעתי מאוד כשלאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מנציגי המלון. נאמר לי שבקשתי נבדקה על ידי ההנהלה, וכי לאחר מאמצים רבים, המלין וספק לי.

חדר בתאריכים המקוריים וכי הם מצפים לי ולמשפחתי.

אני מודה מקרב לב לצוות מ.ה.ל., יש כאן על מי לסמוך!

 

לקוח, קניות באינטרנט – הגשת תביעה קטנה:

לפני 3 חודשים רכשנו תכשיטים באתר אינטרנט – שרשרת עם תליון, עגילים וטבעת, זו הייתה מתנת יום הולדת לחמותי.

כשקיבלנו את התכשיטים עם שליח, התברר שאחת הקופסאות שבורה והאבן שבטבעת לא תואמת לתיאור באתר.

פנינו למרכז מ.ה.ל. וסיפרנו על מה שקרה. פרטינו נרשמו, והועברנו למחלקת הצרכנות, שם המשיך לטפל בנו נציג אישי.

נציג המרכז פנה קודם כל אל החברה וביקש לקבל תעודה עבור האבן שבטבעת. נציג אחר הגיע לביתנו ולקח את הטבעת לבדיקת מעבדה. בהמשך אף עזרו לנו להגיש תביעה משפטית. בסופו של דבר בית המשפט קבע שעלינו להחזיר את הטבעת לחברה, ועל החברה להחזיר לנו את הכסף. נמנענו מלחץ רב, והכי חשוב – קיבלנו את הכסף בחזרה.

תודה ענקית למרכז מ.ה.ל. ולעובדיו המוכשרים והאדיבים.

 

לקוח, טיפול ברכישה טלפונית:

התקשרו אלינו עם הצעה מפתה, וביצענו קניה על סך 59.99₪. מסרתי להם את פרטיי האישיים, וכעבור שבועיים קיבלתי את ההזמנה. גילינו שהמוצרים שקיבלנו לא תאמו את ההזמנה, והסכום הנקוב בהזמנה לא היה כפי שסוכם, אלא 5000₪! אתם יכולים לתאר לעצמכם איך הרגשתי? התחילו לי כאבים בחזה… החברה לקחה את הסכום מכרטיס האשראי שלי! מיד התקשרתי לחברה שטיפלה בהזמנה. נציגי החברה דיברו איתי בצורה גסה ומזלזלת וסרבו לפתור את הבעיה. הובטח לי שמנהל קשרי הלקוחות יחזור אלי תוך עד 3 ימי עסקים, אך זה לא קרה. לבסוף דחו אותי בטענה כי כיוון שעברו 14 ימי עסקים, לא מגיע לי שום החזר כספי (חייב לציין שההזמנה הגיעה לאחר יותר מ-14 ימים מיום הקניה).

חברים לעבודה המליצו לי לפנות למרכז מ.ה.ל. נציגי המרכז הרגיעו אותי, אמרו שזהו מצב די נפוץ ושאנחנו ננצח. אני חייב לציין כי נציגי המרכז עדכנו אותי בכל שלב ושלב בתהליך הטיפול – כל פעם שהייתי מדבר עם שירות הלקוחות שלהם, היו מעלים את התיק שלי במחשב ודיווחו על העבודה שנעשתה. קיבלתי גם הודעות SMS עם עדכונים שוטפים. האמת, אפילו לא שיערתי שבארץ קיימת רמת שירות כל כך גבוהה! הודות לעבודת מאכז מ.ה.ל. החברה החזירה לי את כל הכסף ששילמתי להם.

המון תודה לכם ורק בריאות!

 

לקוח, בעיות בראוטר, קיבל החזר כספי ופיצוי על עוגמת נפש:

רכשתי ראוטר מחברת תקשורת, אך גיליתי שהוא תקול. נציגי החברה הודו בכך שיש בעיות עם הראוטר, והבטיחו להחזיר לי 400₪ תוך שבוע. עבר חודש ימים ועדיין לא ראיתי את הכסף. כל השיחות שהייתי מנהל מול החברה היו לשווא. כל הנציגים הבטיחו לי החזר, אבל ההבטחות לא קוימו.

בעבר כבר פניתי למרכז מ.ה.ל., ולכן ידעתי למי לפנות כדי לפתור את הבעיה. נציג המרכז טיפל בפנייתי, עדכן אותי בכל ההתנהלות באופן שוטף. תוך זמן קצר מאוד קיבלתי את כל כספי בחזרה, כולל פיצוי על עוגמת נפש, שלו בכלל לא ציפיתי!

המסקנה שלי היא כזאת: כשמטפלים בך מקצוענים, שבאמת מבינים אותך, מתקבלות תוצאות מדהימות, ונשאר רושם טוב לזמן רב.

 

לקוחה, החזר כספי עבור הופעה שבוטלה:

הבת שלי רכשה כרטיסים להופעה דרך אתר אינטרנט, אך ההופעה בוטלה. הכרטיס עלה 360₪.

האתר שדרכו הזמינה את הכרטיס החזיר 100₪ בלבד. הבת שלי לא הצליחה לקבל תשובות מספקות מדוע קיבלה החזר חלקי בלבד.

כששמעתי על המקרה, פניתי למרכז מ.ה.ל., שנציגיו עוזרים בנושאים בעייתיים מסוג זה. נציגת המרכז פנתה לגורמים הרלוונטיים והצליחה לקבל עבורנו זיכוי מלא. זוהי תוצאה של שירות מעולה!


Primary Sidebar

Secondary Sidebar

 
שינוי גודל גופנים
ניגודיות